+38 067 20 32 232

+38 073 07 79 791

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Часті запитання

1. Чи свіжі у вас квіти?

Це найпопулярніше питання, яке задають майже всі клієнти. Ми вас прекрасно розуміємо - свіжість квітки - це найголовніше. Відповідь така - навіть якщо б ми хотіли вам продати букет з несвіжих квітів, нам би просто нізвідки було їх взяти :-) Ми працюємо з великими постчальниками Львова, квіти привозять кілька разів на тиждень. Так що всі квіти свіжі. Якщо говорити про троянди, то крім свіжості ми намагаємося відбирати тільки ті квіти, які чудово збереглися і не пошкодилися при перевезенні. Для нас не складно витратити час на вибір квітки і зберегти репутацію, порадувати клієнта.

2. Чи можу я відправити букет анонімно?

За замовчуванням, всі букети відправляються абсолютно анонімно. Ми також можемо безкоштовно для вас додати до букету листівку з посланням для одержувача букета.

3. Яка вартість доставки?

Доставка в денний час в межах Львова коштує 70 грн. Нічна доставка в межах Львова коштує 100 грн. Доставка в межах області індивідуальна і залежить від відстані, а її можливість обговорюється при замовленні.

4. Скільки часу кур'єр буде доставляти букет?

Час доставки залежить від завантаженість нашої кур'єрської служби. Мінімальний час доставки складає дві години.

5. Чи можу я замовити оформлення квітами весілля або корпоративу?

Так. Наші флористи мають багаторічний досвід оформлення залів для весіль і корпоративних заходів.

6. У мене є свої ідеї щодо оформлення букета. Ви можете зробити так, як я скажу?

Звичайно. У нас широкий вибір різних стрічок і упаковок. Величезний стік квітів. Якщо ви чітко уявляєте, що ви хочете, ми постараємося реалізувати всі ваші ідеї. Перед відправкою букета ми можемо відправити вам фото через месенджер або в ВК. Індивідуальні побажання краще обговорити з менеджером по телефону.

7. Чи можна доставити квіти тільки маючи номер телефону одержувача?

Доставити квіти тільки за номером телефону одержувача не складає ніяких труднощів. Наші оператори заздалегідь телефонують одержувачу і домовляються про доставку в зручне для нього час в вказане місце.

8. Як дізнатися, що замовлення доставлено?

Ми завжди сповіщаємо наших клієнтів про доставку замовлення, це відбувається або у вигляді SMS - повідомлення на ваш номер, або у вигляді дзвінка оператора. Але ви можете зателефонувати нам у будь-який час і ми повідомимо вам актуальну інформацію.

9. Як можна оплатити замовлення?

Ваше замовлення ви можете оплатити картою при оформленні або здійснити оплату готівкою кур'єру при доставці. Більш детальну інформацію ви можете знайти в розділі "Оплата".

10. Чи відповідає фото букета на сайті букету, який буде доставлений?

Звісно так! Наша компанія не привозить "кота в мішку"! Ми збираємо букети ідентичні фотографій на сайті і навіть краще! Наші флористи вкладають душу в кожне замовлення і іноді навіть захоплюються. Щоб переконатися в красі, обраного вами букета, ви можете попросити вислати фото букета перед відправкою до одержувача! Іноді ми можемо змінити склад букета, але це попередньо узгоджується з вами.

11. Чи можна отримати фото доставленого букета в руках одержувача?

Звичайно можна, але тільки з дозволу одержувача. Якщо абонент не проти сфотографуватися, то ми із задоволенням поділимося з вами радісним моментом доставки квітів - тим, заради чого ми працюємо!