Умови доставки квітів в популярних інтернет магазинах

1. Замовлення на доставку квітів вважається прийнятим з того моменту, коли менеджер зв'яжеться з замовником і повідомить: замовлення прийняте, квіти є в наявності, доставка можлива в такі-то терміни. В робочий час менеджер зобов'язаний відповісти на замовлення протягом 15 хвилин. Якщо Ви хочете прискорити процес обробки замовлення, повідомте про нього по телефону. 

2. Виконання замовлення можливо тільки після надходження оплати на рахунок магазину. Будьте уважні, оплачуючи замовлення через платіжні термінали: гроші можуть бути зараховані моментально, а можуть "йти" протягом доби. У будь-якому випадку зберігайте чек. Рекомендуємо користуватися для оплати інтернет-платежами, банкоматами, або терміналами  , зараховуються гроші моментально. 

3. У разі, якщо подарунок є сюрпризом (тобто магазин не зв'язується з одержувачем заздалегідь), замовник бере на себе відповідальність за відсутність одержувача за вказаною адресою. У разі, якщо кур'єр приносить квіти до зачинених дверей, або в офіс, де "одержувач сьогодні вихідний", кур'єр приймає рішення самостійно: або передає квіти тому, хто є; або залишає біля дверей; що-небудь інше. Ми піклуємося про наших клієнтів, кур'єр постарається зробити все можливе, щоб букет дістався в підсумку адресату. Ми настійно рекомендуємо навіть у разі, якщо подарунок є сюрпризом, на випадок подібних несподіванок вказувати контактний телефон одержувача. 

4. У разі, якщо замовник вказує некоректний номер телефону (менеджер не може до нього додзвонитися протягом півгодини), магазин негайно інформує про це замовника по вказаним ним контактними даними. Далі менеджер діє відповідно до інструкцій замовника і здоровим глуздом, тобто або продовжує додзвонюватися, або дзвонить за уточненими номерам, або відправляє кур'єра туди, куди скаже замовник. У разі, якщо кур'єр їде на адресу без узгодження з одержувачем, замовник бере на себе відповідальність у разі, якщо за вказаною адресою букет не буде прийнятий. У такому випадку послуга вважатиметься наданою, гроші повернуті не будуть. 

5. У разі, якщо одержувач відмовляється прийняти подарунок, кур'єр докладе всі свої здібності, щоб переконати одержувача. У разі твердої відмови одержувача прийняти замовлення послуга вважається наданою, гроші за квіти не повертаються. 

6. У разі відмови одержувача фотографуватися, кур'єр постарається його переконати. Якщо переконати одержувача не вдається, послуга не вважається наданою, гроші за фото "заморожуються" на рахунку замовника і можуть бути використані для наступних замовлень. 

7. У разі відміни замовлення після його оплати приймаються наступні рішення: 

а) скасування замовлення більш, ніж за добу до передбачуваної доставки. Замовнику повертається вся сума, за вирахуванням комісійних за переказ грошей. 

б) скасування замовлення більш, ніж за 8 годин до передбачуваної доставки. Замовнику повертається 50% суми, за вирахуванням комісійних за переказ грошей. 

в) скасування замовлення більш, ніж за 3 години до передбачуваної доставки. Гроші за замовлення не повертаються. 50% суми "заморожується" на рахунку замовника в рахунок наступних замовлень. 

г) скасування замовлення менш, ніж за 3 години до передбачуваної доставки. Гроші за замовлення не повертаються. Залежно від стадії, на якій зупинилося складання букета, на рахунку замовника в рахунок наступних замовлень зберігається від 0 до 50% суми. 

8. У разі, якщо клієнт помилково зараховує на рахунок магазину зайві гроші, і сума переплати суттєва, різниця повертається замовнику зручним способом (за вирахуванням комісійних за переказ грошей). За бажанням замовника сума може бути "заморожена" на рахунку в рахунок наступних замовлень, або до ще невиконаних замовлень може бути додано щось додатково. 

9. У разі, якщо клієнт помилково зараховує на рахунок магазину менше грошей, ніж потрібно, і сума недоплати суттєва, замовлення буде вважатися сплаченим тільки після того, як замовник доплатить відсутню суму. Або замовлення буде вважатися скасованим і гроші будуть повертатися згідно з пунктом 7 цих правил. 

10. Ціни на сайті вказані на доставку з 10.00 до 22.00. У разі, якщо доставка здійснюється в період з 22.00 до 10.00 вартість доставки узгоджується з менеджером індивідуально. Вона може залишитися на рівні стандартної вартості, або може збільшитися залежно від складності кожного конкретного замовлення. 

11. У спірних ситуаціях, не обумовлених справжніми правилами, рішення приймається адміністрацією магазину відповідно до чинного законодавства. 

З повагою, адміністрація інтернет-магазину.

Добавити коментар


Захисний код
Обновити